Почнемо зі складання
композиції з декількох предметів і підбору цікавого освітлення і кута зору.
Натюрморт з букетом нарцисів доповнимо маленькою чашечкою кави та зефіром.
Світло поставимо справа, щоб розділити зображення максимально контрастно на
світло і тінь.
Зверніть
увагу, що серед білих квітів є жовта. Це зроблено спеціально, щоб композиція
картини не була монотонною. Квітка, яка випадково опинилася трохи вище, ніж
інші буде надавати динамічності нашій картині.
У
роботі ми будемо використовувати акварельні фарби наступних кольорів:
лимонний жовтий, охра, блакитний, синій, коричневий марс, сиєна натуральна, окис хрому (зелений), помаранчевий, фіолетовий.
Перший крок.
Начерк майбутньої картини олівцем
Начерк зробимо олівцем і побудуємо вазу, кухоль і вазочку для зефіру. Квіти і зефір промальовуємо, коли накидаємо предмети.
У
цьому натюрморті можна використовувати маскувальну рідину. Вона допоможе
зберегти не зафарбованими дрібні деталі картини, такі як відблиски на
предметах, краї пелюсток і т.п. На фото маскуюча рідина виглядає як сірі мазки.
Це зручно, коли ви працюєте аквареллю по-мокрому. При цьому маскуюча рідина в
кінці роботи легко видаляється ластиком.
Другий крок.
Малюємо акварельними фарбами.
Підготуйте
в палітрі потрібні відтінки, щоб не довелося під час роботи зупинятися і
розводити пігменти. Якщо фарби висохнуть на папері під час роботи, то плавні
переходи від одного кольору до іншого зробити не вийде.
У цьому полягає принцип малювання аквареллю по-мокрому.
Починаємо працювати з фону. Відразу буде видно наскільки
темним потрібно зробити відтінок, щоб виділялися білі квіти. За основу беремо
сиєну, в тіні додаємо
фіолетові та сині холодні тони.
Темний і холодний фон допоможе підкреслити білі та жовті
квіти.
Коли фарба підсохла, можна перейти до квітів. В тінях
прокладаємо блакитні і злегка бірюзові тони (блакитний + крапелька лимонного),
на світлих місцях – салатовий (лимонний + крапелька блакитного).
Знімаємо маскувальну рідину ластиком
Промальовуемо квіти аквареллю по мокрому.
Нарциси повинні залишатися білими, не дивлячись на те,
що ми їх пишемо кольоровими. Жовта квітка в тіні здається зеленою. Не бійтеся
додавати блакитні або сині кольори, вони утворюють нові відтінки при змішуванні
з жовтим пігментом
Використовуєм холодні тони для малювання фонових
елементів.
Зефір і кухлик знаходяться далі від джерела
освітлення, тому на них будуть переважати холодні тони. Серветку занадто
докладно не прорисовуємо, глядач повинен тільки здогадуватися, що вона там є.
На дальньому плані ми розмиваємо перехід між краєм столу і стіною, зм’якшуємо
усі лінії, які «розрізали» б картину.
Промальовуємо скляну вазу аквареллю.
Знімемо
маскувальну рідину
Вона
схожа на гумову плівку і добре скочується від тертя гумкою. Незафарбовані місця
в акварелі завжди надають легкість і прозорість картині. Але якщо вони
здадуться занадто білими, розмийте їх з сусіднім кольором, щоб позбутися
занадто великого контрасту в зображенні.
І ще одна
порада на завершення. Частіше вставайте під
час малювання і дивіться процес на відстані, в цьому випадку ви будете бачити картину цілісно, а
не тільки її окремі фрагменти.
Комментариев нет:
Отправить комментарий